Zasady obowiązujące od 27.06.2022
1. Definicje:
Lista główna – lista Użytkowników, którzy zobowiązali się do uczestnictwa w zajęciach
Lista rezerwowa – lista na którą wpisany jest Użytkownik w przypadku, kiedy lista główna jest już pełna.
Organizator – Kórnickie Centrum Rekreacji i Sportu OAZA (dalej: KCRiS OAZA) ul. Krasickiego 1, 62-035 Kórnik
Panel Strefy Klienta - elektroniczny system rezerwacji miejsc na zajęcia prowadzony przez Organizatora zajęć
Terminarz – grafik obowiązujących zajęć
Użytkownik – klient Organizatora zajęć, który pomyślnie przeszedł proces rejestracji i otrzymał dostęp do panelu
2. Warunkiem korzystania z panelu Strefy Klienta jest akceptacja Regulaminu strony internetowej KCRiS OAZA oraz zapoznanie się z polityką prywatności i klauzulą informacyjną dostępną na stronie www.oaza.kornik.pl oraz na stronie rejestracji w panelu Strefy Klienta.
3. Zapisu na zajęcia można dokonać korzystając z panelu znajdującego się na stronie www.oaza.kornik.pl - zakładka Strefa Klienta. Przy braku możliwości skorzystania z elektronicznej rejestracji, rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu:
666 167 228 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 15:30
668 568 266 od poniedziałku do piątku w godz. 15:30 – 22:00 oraz w weekendy.
4. W celu otrzymania dostępu do panelu, należy pozytywnie przejść przez proces rejestracji wypełniając formularz rejestracyjny i zakładając konto (należy podać swoje imię i nazwisko, płeć, e-mail, numer telefonu, datę urodzenia).
5. Jeden użytkownik może być posiadaczem TYLKO jednego konta.
6. W panelu Strefy Klienta znajdują się aktualne terminarze zajęć. Rezerwacji na zajęcia można dokonać z maksymalnie 7 - dniowym wyprzedzeniem.
7. Użytkownik dokonuje rezerwacji na wybrane zajęcia poprzez kliknięcie odpowiedniego okienka z wybranym rodzajem zajęć w terminarzu. Po wybraniu sposobu płatności na jaki użytkownik decyduje się dokonać w miejscu Organizatora przed zajęciami oraz kliknięciu okna „Rezerwuj” rezerwacja zostaje zatwierdzona. W górnym menu „Moje konto”, w zakładce „ Moje rezerwacje” znajduje się lista aktualnych zapisów na zajęcia wraz z informacją o ich statusie.
8. Po złożeniu rezerwacji, użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji na adres poczty elektronicznej oraz wiadomość sms, na podany przez użytkownika numer telefonu komórkowego.
9. Usunięcie rezerwacji przez użytkownika znajdującego się na liście głównej (status zarezerwowana) wygeneruje informację do pierwszego użytkownika z listy rezerwowej. O zmianie statusu rezerwacji z listy rezerwowej na listę główną, użytkownik zostanie każdorazowo poinformowany mailowo na adres poczty elektronicznej oraz smsem na podany przez użytkownika numer telefonu komórkowego.
10. W przypadku, kiedy po zmianie statusu rezerwacji z listy rezerwowej na listę główną użytkownik nie będzie mógł dotrzeć na zajęcia, winien rezerwację usunąć niezwłocznie po otrzymaniu tej informacji w panelu Strefy Klienta w zakładce „Moje rezerwacje” wybierając przycisk „Anuluj” przy właściwym rodzaju zarezerwowanych zajęć.
11. Użytkownik zobowiązany jest, jeśli nie może dotrzeć na zajęcia, do usunięcia rezerwacji najpóźniej na 4 godziny przed zajęciami. W przypadku nie usunięcia rezerwacji, Użytkownik otrzyma informację – ostrzeżenie - na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji do panelu Strefy Klienta. Powyższe ostrzeżenie zostanie automatycznie anulowane po 6 miesiącach od czasu jego otrzymania.
12. Dwukrotne nieusunięcie rezerwacji spowoduje zablokowanie Użytkownikowi możliwości rezerwacji zajęć. Użytkownik otrzyma informację – blokadę - na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji do panelu Strefy Klienta, a także wiadomość sms, na podany przez użytkownika numer telefonu komórkowego. Powyższa blokada dostępu do panelu zostanie automatycznie anulowana po 6 miesiącach od czasu jego otrzymania.
13. Usunięcie blokady dostępu do panelu będzie możliwe TYLKO po uregulowaniu opłaty za zajęcia, na które Użytkownik nie dotarł. Wysokość opłat określona jest w cenniku zamieszczonym na stronie www.oaza.kornik.pl. Opłatę należy uregulować w recepcji KCRiS OAZA gotówką, kartą płatniczą, za pomocą Karnetu ACTIVE bądź jednej ze sportowych kart partnerskich.